من دوتا دارم
دوتا دیگه هم میارم خودم بچگی خوبی داشتم با کلی عمه و خاله و.. دوست ندارم در آینده بچم بی کس و کار باشه
به نظرم یه بچه داشته باشی و خیلییی خوب تربیتش کنی،آینده 💰🧑🎓✈️🩺⚖️خیلی خوبی واسش بسازی وقت کافی براش بزاری بهتره
😂😂حالا اولاشه بچتون کوچیکه ده سالش که بشه مجبورتون میکنه یکی دیگه بیارید
من ۱۰ سال پیش داشتم
ولی فهمیدم اشتباه محضه
۵ سال برای دوباره باردار شدن تلاش کردیم و خدا بهمون هدیه داد دختر کوچولومو
من 🙌🙌🙌🙌🙌
من عزیزم
من دومی هست .اولی فوت کرد . دیگه فکر نکنم دوباره بچه بیارم .همه جای بدنم درد میکنه سر این دوتا.موندم قدیمیا چطور ۱۰ تا میزایبدن
من👌👌👌
من اصلا با یدونه موافق نیستم
اینده بدون کس کار چیکار کنه اخه بچه من خودم داداشام نبودن رسما دیونه میشدم
بنده همین یکی تمام
من👀🤚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.