۱۱ پاسخ

من دوتا دارم
دوتا دیگه هم میارم خودم بچگی خوبی داشتم با کلی عمه و خاله و.. دوست ندارم در آینده بچم بی کس و کار باشه

به نظرم یه بچه داشته باشی و خیلییی خوب تربیتش کنی،آینده 💰🧑‍🎓✈️🩺⚖️خیلی خوبی واسش بسازی وقت کافی براش بزاری بهتره

😂😂حالا اولاشه بچتون کوچیکه ده سالش که بشه مجبورتون میکنه یکی دیگه بیارید

من ۱۰ سال پیش داشتم
ولی فهمیدم اشتباه محضه
۵ سال برای دوباره باردار شدن تلاش کردیم و خدا بهمون هدیه داد دختر کوچولومو

من 🙌🙌🙌🙌🙌

من عزیزم

من دومی هست .اولی فوت کرد . دیگه فکر نکنم دوباره بچه بیارم .همه جای بدنم درد میکنه سر این دوتا.موندم قدیمیا چطور ۱۰ تا میزایبدن

من👌👌👌

من اصلا با یدونه موافق نیستم
اینده بدون کس کار چیکار کنه اخه بچه من خودم داداشام نبودن رسما دیونه میشدم

بنده همین یکی تمام

من👀🤚

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات🍭لنا مامان قندو نبات🍭لنا ۱۲ ماهگی