تب واکسن ۱۸ از کی شروع میشه؟

۷ پاسخ

من مرتب استا دادم ،صبح 10 زد شب ده تنش داغ شد رفت تا 38 بروفن دادم و مجدد استا ،ولی قابل کنترل بود

اگه مرتب استا بدی تبش بالا نمیره کنترل میشه عزیزم

سهیل 9 صبح زد از همون موقع پاراکید سر 4 ساعت و مرتب دادم ،7 شب دیگه تب بد کرد 12 مجبور شدم شیافت گذاشتم

دختر من شب یکی دو ساعت تب کرد، تب اذیتش نکرد فقط پادردش اذیت شد

دختر من دیروز تقریباً ساعت ۱۱صبح زد شبم از ۸:۳۰تقریبا شروع شد تبش☹️🥴🥲

پسر من شب فقط یکم بدنش گرم شد
ولی تب نکرد خداروشکر

واسه پسر من ۱۱/۱۲ شب شروع شد ولی قابل کنترل بود

سوال های مرتبط