۹ پاسخ

یک ساعت

دکتر بهم گفت تو دمای خنک باشه دوساعت

یکساعت بعد درست کردنش باید دور ریخته بشه روی قوطی شیر خشک هم نوشته

بیشتر نیم‌ساعت نباید بمونه

۱ ساعت

یساعت گلم

لب نزده باشه تا دوساعت

تا یک ساعت میمونه

من نمیزارم بیشتر از نیم ساعت بمونه

سوال های مرتبط

مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی