۶ پاسخ

شیرخشک سوپرامیل عالیه برای وزن دهی

کمکی رو شروع کردی گلم ؟؟

منم شیرخشک نان میدادم اصلا وزن دهی خوبی نداره خیلی رقیقه اصلا چرب نیست مث ابه الان عوض کردم سوپرامیل میدم خوبه غلیظ و چربه امیدوارم این وزن بده

ریفلاکس نداره؟؟؟بچه های ریفلاکسی وزن گیریشون کمتره بچه منم ریفلاکس داره وزنش کمه .سالم باشن فقط

پسرمنم کلی شیرخشک میخوره ولی درستو حسابی وزن نمیگیره

چقدر شیر میخوره؟؟؟

سوال های مرتبط