عزیزان کسی پیش دکتر بحرینی زایمان طبیعی انجام داده ؟

۳ پاسخ

من سال ۱۴۰۱ سزارین شدم تو بیمارستان بهمن
خیلی عالی بود بخیه ها و عمل و..

کدوم بحرینی میترا یا مهشید🤔 من خودم تحت نظر میترا بحرینی هستم که خیلی آرامش دارن و قشنگ همه چیز و توضیح میدن و قشنگ برای بیمارانشون وقت میزارن و کسانی که پیش ایشون زایمان کرده بودن خیلی راضی بودن🥰 اما یکی از بستگان که با دکتر مهشید بحرینی بودن یکم نارضایتی داشتن از ایشون

من سزارین شدم پیشش

سوال های مرتبط