۱۵ پاسخ

آزمایش خون نگرفتن‌‌؟


اگر جای مطمئن سراغ داری ببر حجامت پشت گوش

زیادم جای بچه رو گرم نکن..زردی رو میبره بالا

اگ شیرخودتو میدی روزی یه فنجون عرق کاسنی بخور عالیه..من کاسنی خوردم و ۲وعده شیرخشکم دادم..از ۱۲ اومد ۹ گف دیگ لازم نی دستگا بذارم

چون ۲۵ روزشه عدد ۱۲ براش زیاده شیر خشک تند تند بده بذار ادرار زیاد کنه بیاد پایین

برا من ۱۵ و نیم بود
شیر خشک قطره بیلی استاپ

من با خون ۱۲ بود دکتر گفت دستگاه نمیخواد ولی تند تند شیر بده نره بالا

پسر من ۱۴بود دو روز خونه گذاشتم زیر مهتابی شد ۸

بیمارستان ببری دو روز میاد پایین اونا دستگاهاشون ۱۲لامپه اس

عزیزم روزی دوبار با شیر ولرم بدنشو توحموم بشور ویکی دوروز دستگاه بیار آنی میادپایین

بچه من رو چند جاش زد و میانگین گرفت گفت ۱۲ هست و نیاز به دستگاه نداره ولی خودم شیرخشک و بیلی استاپ رو شروع کردم براش. دیروز هم ۱۱ بود. حالا امروز باز باید ببرمش

بچه دختر خالم زردیش ۲۲ بود خیلیییی بود دستگاه اورد بستری نکرد

اصلا بستریش نکن من ۳ روز بستری کردم بچم سوراخ سوراخ شد از بس خون گرفتن اخرم مرخص کردم بردمش یه دکتر با قرص و‌قطره اومد پایین ..

نترس دختر من ۱۴ بود ۴ شب دستگاه خوابید اومده ۴/۵ حالا شنبه باز باید ببرم برا تست

دکتر خوبیه؟مطمعنی

من شیش روزش بود دکتر گفت رو ۱۲بد نیست ولی بیشتر نشه از شب هر یک ساعت بهش شیر دادم صبح بردمش آزمایش اومد رو۹

سوال های مرتبط