۲۲ پاسخ

واااا چرا در دستشویی رو باز میزاری؟ بنظر من منطقی نیس اجازه بدیم بچه هرررر کاری دلش خواست بکنه. باید مرزگذاری گنیم

عزیزم این عادت رو از سرش بنداز دستشویی واقعا پر از میکروبه.یه مدت توالت شورو قایم کن بگو گمشده که نبینه یادش بره

عزیزم درسته میخای بچه حال کنه کشف کنه بکن نکن نکنی
ولی اخه اونجا الودست
حداقل قفل کن ببرش رو تراس اونجا یه گند جدید بزنه🤣

عزيزم خيييلي الوده است
كلا جمع كن بذار تو انباري

چه دستشوییتون باکلاسه😍🤣

از تصورش حالم به هم خورد. جلوشو بگیر

وای من متنفرم یبار اسباب بازیاشو انداخت تو توالت فرنگی همونجا همهرو انداختم اشغالی در توالت فرنگی و ببند

چههه خوشگلههه ماشالله بهش❤️

عزیزم در دستشویی ببند یا براش قفل درست کنین ک نره اونجا
اخه میکروبیه بچه مریض میشه
من پسرمو آزاد میزارم توی حیاط بازی کنه یه عالمه توپ میریزم تو حیاط واسش فرشم پهن کردم راحت بازی میکنه

عجب صبری داری... خداقوت بهت عزیزم 🌱
من نمیذارم به این مرحله ها برسن، میدونم نباید محدود بشن ولی واقعا اعصابم نمی‌کشه
آب بازی فقط تو تراس
خونه بابابزرگا باشیم تو حیاط

در دستشویی رو ببند😐

فلورا جون شما تهران بودید که چرا الان زدی اصفهان؟
رفتی از تهران؟😢

موهای بچت جفت موهای دختر منه دقیقا همین رنگی همینجوری فر به نظرت اگه کوتاه کنیم موهاشون صاف میشه یا تا ابد فره دیگه ؟؟؟؟

چه حوصله ای وای خواهرم

جوجه نمکی خوشمزه
دختر منم خیلی خرابکاری میکنه تمام فرشامو کثیف کرده هرروزم میگه مامان آب بازی باید برای خانم تو کاسه یا لیوان آب‌بریزم خانم بره بریزه تو خونه کلا همه جارو داغون کرده

عزیزم خدا حفظش کنه ❤️❤️

ای جونم خوشگله پسر خب قفل کن درو گلم

یادمه قدیما یه پسام تو توییتر دیدم مامان میگفت بچم عاشق توالت‌شور بود و میگفت یک روز ماشین ظرفشویی باز کردم ظرف.های تمیزو دربیارم دیدم بچم به تقلید از من توالت‌شور رو برده گذاشته اونجا. میگفت میخووستم کل ماشین با ظرفا رو بندازم دور😭🤣🤣🤣🤣💩💩💩

عزیزم گروه نزده توبله برا آهنگ ها که گفتی

دسشویی خط قرمز ماست و تحت هیچ عنوان اون سمتی اجازه نداره بره

خداحفظش کنه ♥️

وای من از توالت شور متنفرم
خودم بزور دست میزنم باهاش بشورم

سوال های مرتبط

مامان علی جانم💙 مامان علی جانم💙 ۱ سالگی
خانما یه مشورت میخام بگیرم ازتون خواهشا واقعا از باب مشورت جوابمو بدین
علی از وقتی به دنیا اومده باباش با اینکه خیلی دوسش داره ولی خوب باهاش بازی نمیکنه اوایل که کوچیک بود مثلا صدای حیوانات رو در میاورد با صدای بلند بازی می‌کرد باهاش هی میپروندش اینور اونور مثلا صدای سگ در میاورد و علی خیلی خوشش میومد و جیغ و خنده و اینا من بهش میگفتم آروم با بچه بازی کن ولی گوش نمی‌داد من بدم میومد اینجوری باهاش بازی می‌کرد
الان که علی یکم بزرگ تر شده و بیشتر میفهمه وقتی یه چیزو میخاد یا داره باهاش بازی می‌کنه از دستش می‌کشه و میره بچه هم جیغ می‌زنه و گریه میکنه حس میکنم نوع رفتار باباش روش اثر گذاشته حس میکنم عصبی شده و بیخودی جیغ میزنه اذیت می‌کنه و به حرف گوش نمیده در صورتی که من همیشه نازشو میکشم هرچی میخواد بهش میدم و سعی میکنم با آرامش باهاش رفتار کنم
وقتی علی این رفتار رو داره من به شوهرم میگم اینجوری با بچه بازی می‌کنی بده هرچی بزرگ تر میشه داره بدتر میشه و لجباز و عصبی تر میشه میگه دیگه نذار بیاد پیش من و یه سری چیز مسخره جواب منو میده چکار کنم که درست بشه این اوضاع ؟من حس میکنم علی لجباز شده چکار کنم خوب بشه؟