۲ پاسخ

نده بهش. بذار میکروب روده خارج بشه فقط مرتب آب بدنشو تامین کن دوغ بده با عرق نعنا و توش پونه و آویشن بزن. هیچ میوه یا خوراکی شیرین نده بهش. یه پروبیوتیک هم بگیر بریز روی ماست بهش بده اگه اسهال شدیده کپسول یوموگی اگه نه پودر کیدی لاکت

اگه از من میشنوی اصلا نده.
یا اگه میدی ۲ سی سی کافیه فقط یکبار
فقط کیدی لاکت و او آر اس و تغذیه سالم ماست و برنج و موز سفت و...

سوال های مرتبط