۶ پاسخ

من ماجان ۲ دادم وزن دهی خوبی نداشت

آپتامیل

ریسورس جونیور
پدیاشور
اینا مکمل هستن امتحان کن

پسر من اوایل ک شیرخشک میخورد نان بهش میدم خیلی وزن گیری خوبی داشت

شیر بیومیل پلاس هم خوبه

اولین بار اسم شیر رو میشنوم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی