۳ پاسخ

۳ خیلی سبک تر و ابکی تره واسه اینکه زود هضم بشه بچه بیشتر غذا بخوره ،وزن دهی ۲ بیشتره
دکتر دختر من که گفت تا ۲،۳ ماه دیگه همین ۲ رو بده بعد برو رو شیر پاستوریزه یا شیر خشک ارگانیک ماجان

میگن ۳سبک تره

سوال منم هست. یه مدت دگه باید سه بدم😐

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی