۳ پاسخ

خب از چند ماهگی شماره شیرخشک عوض میشه فعلا پسر من داره ۲ میخوره

منم گیگوز میدمش ولی کلا راه افتاده کم. غذا و شیر شده

شیر خشک. یک و دو قوی تره میگن سه هم. اگه بخوره وزن میگیره.

سوال های مرتبط