۷ پاسخ

بچه من ب نان حساسیت نشون داد دیگه خیلی وقته ک گیگوز میدم راضیم

من گیگوز میدم راضیم

اره ببلاک۳اصلا نیست
من چن ماه پیش امتحانی دادم فواره ای میزد دیگ ندادم

من خیلی وقته گیگوز میدم خیلی خوبه راضیم

من گیگوز میدم ،نان بهش نمیسازه گیگوز میدم

من خیلی وقته میدم خوبه

من از اول گیگوز میدم،خوبه راضیم

سوال های مرتبط