۲ پاسخ

پسر من از اول نان میخورد اره من راضی بودم

من نان میدادم خوب نبود اپتامیل عالی بود یه مدت بیومیل میدادم‌که الان نیست باز اپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۱۴ ماهگی