۲ پاسخ

میشه بپرسم چند‌کیلوا؟

شیر خشک هیچ تاثیری تو وزن گیری نداره من سیمیلاک خارجی که دونه 2800 بود میدادم با سوپرامیل ایرانی هیچ فرقی نداشت بعد از یک‌سالگی که وزن گیری دیگه با شیر نیست با غذا هست اوه خیلی لاغره به دکترش بگو شیرخشک وزن گیری مثله ریسورس جونیور یا پدیا شور بده این دو تا مخصوص وزن گیری هست اونم برای بچه هایی که مشکل دارن

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد