۱۰ پاسخ

من میدم ولی وزن نداده

من قبلا میدادم و راضی بودم

من میدم راضیم

من میدادم بلههه عالی

من نان ای آر میدم خیلی راضیم

دختر منم نان میخوره بستگی داره ب بچه بسازه

من‌‌‌‌

نان عالیه پسرمنم نان میخوره

من میدم خداروشکر وزنش بهتر شده

من میدم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد