۶ پاسخ

هیچی مثل آبتامیل خوب نبود برام ک اونم سخت گیرمیاد نان میدم اونم خوبه ولی سعی کن بیشتربامیوه و غذاسیرش کنی

من خودم با تجویز دکتر از همون اول سیمیلاک دادم ، الانم شماره ۲ میدم ... ولی اگر با ببلاک شماره ۳ سیر نمیشه کوچولوت و از تظر غذا خوردن اشتهاش خوبه ، میتونی ببلاک ۲ بدی ولی شاید یه خورده غذا کمتر بخورن چون شیرشون ممکنه سنگین باشه

من قبلا آپتامیل میدادم خوب بود تاصبح دیگع شیرنمیخورد اما گیرنیومد گیگوز میدم اماخوب سیرنمیشه تاصبح چندباربیدارمیشه

سلام عزیزم ... علت اینکه شیرخشک هایی که مخصوص یکسال به بالا هست ، سیر کنندکی کمی دارن ، برای این هست که بالای یکسال غذا جز وعده اصلی هست و شیرخشک غذای کمکی هست ، برای همین سیرشوندگی کمتری دارن و زود هضم میشن تا بچه میلش به غذا بیشتر بشه ...... هر چند بعضی بچه ها مامان هاشون سر غذا خوردن دق میدن😔

اپتامیل و گیگوز خوبن

من اپتامیل پرونوترا میدم
کمیابه. ولی خوبه

سوال های مرتبط