۷ پاسخ

آپتامیل پرونوترا
گیگوز

سلام مامانا تروخدا تاپیک منم ببینید

دیگه از یکسالگی به بعد با غذا بهتر وزن میگیره

آپتامیل

دنبال شیرخشک نباش . بهش غذای مقوی بده با غذا وزنشو ببر بالا .
نان که از همه شیرها سنگینتره و وزن دهیش بیشتره .

اپتامیل پرو

سلام خوبی دخترت چند کیلو؟؟

منم مشکلم وزن😓

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان اَفران مامان اَفران ۲ سالگی