۱۵ پاسخ

هرچیزی به دهنم بیاد میخونم🤣🤣

دویدم دویدم به کوه ای رسیدم دوخانوم دیدم یکش به من نون داد یکیش به من‌اب داد نون خودم خوردم اب دادم به زمین
زمین‌به من علف داد علف دادم به بزی بزی به من شیر شیردادم به نانوا
نانوا به من اتش
داد اتش دادم به اهنگر
اهنگر به من قچی داد
قچی دادم به خیاط.خیاط به من عبا داد عبادادم به بابا .بابا‌به من‌خرما داد یکی شو خوردم تلخ بود یکی شو خورد شیرین قصه ما همین بود

جانان خانوم اروفته میدونی باباش چی گفت گفته عروسش میکنم سوارخروسش میکنم

توپولوی توپولو صورتم مثل هلو قدبالام کوتاه چشم ابروم سیاه مادرخوبی دارم میشینه توی خونه میدوزه دونه دونه میپوشم خوشگل میشم مثل یه دست گل

من ۴تا شعرمیخونم
یکی یه دخترداره شاه نداره
یکی تپولویم تپولو
یکی جانان خانوم ارفته
یکی هم دویدم دویدم

من میکس میکنم
توپ نازم
آقا خرگوشه

چشم چشم دو ابرو

همه رو میزنم دهن هم آخر سر هم‌خودم نمیدونم چی خوندم😂😂😂😂

آهویی دارم خوشگله..

عروسک خوشگل من بشین کنار دل من...

من از بچگی براش شعر یک انگشت میشه یه کرمو میخزه رو میخونم با انگشت ها هم ادای کرم و خرگوش و اینا رو در میارم الان قشنگ با انگشت هاش نوبت هر کدوم میشه نشون میده...توی نت هست اگه خواستی هم بگو کامل برات بنویسم

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

پیرمرد مهربون مزرعه داره ....

یه روز آقا خرگوشه، اتل متل یه مورچه، جوجه طلایی، کانگورو اینارو براش می خونم

ی دختر دارم شاه ندارع..

من فرصت هم شعر خوندن ندارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی