با نی نی جونی نصف راه رو اومدیم ان شاالله بقیشم بسلامتی بگذره
1405/۰۲/۲۴

تصویر
۷ پاسخ

یادش بخیر من هر روز گهواره رو چک میکردم ذوق میکردم...عزیزم بسلامتی ایام رو طی کنی

عشق خاله 😍❤️

انشاالله به سلامتی بقیه ماه‌هارو بگذرونی ❤️

باهمیم عزیزم😍❤️

الهیییی عزیزم😍 خسته نباشی مامان جون انشالله بقیه اش هم به راحتی با کلی خاطره قشنگ بگذرونی😍

تاریخ زایمانت کی هس؟منم امروزوارد۱۹هفته شدم🥰

مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه
انشالله بسلامتی خوش 😘🥰🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری