بستگی ب بچه داره ک ایا قشنگ میشینه غذا بخوره یا نه میخاد بازیگوشی کنه و درست غذا نخوره.همه ی بچه ها باهممتفاوتن
نه صندلی غذا خوبه
من برقی گرفتم که تاب و گهواره هم میشه. بنظرم خیلی کاربردیه. حتی اگه رو زمین غذا میخورینم لازمه.
ببین من از این پرتابل ها گرفتم هم ارزون تره هم خیلیییی کاربردی حتی کنار سفره هم میشه بزاری هم تا میشه میتونی خونه مامانت یا هر جا ببری
تجربه دوستام خیلی موفق بوده راجبش
من خواهر زادم خریدن براش ولی اصلا نمیشینه توش گریه میکنه میگه درم بیارید
عزیزم ربطی به روی میز غذا خوردن نداره چون معمولا تنظیم ارتفاع دارن و میتونید اگه روی سفره غذا میخورید ارتفاعشون بزارید پایین که بچه نزدیک خودتون باشه و یه مدل پرتابلم دارن که اونا هم ارتفاعی ندارن
ولی در کل به نظر من واجبه چون بچه حس استقلال داره و وقتی بزاری خودش امتحان کنه خوش خوراک میشه
سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa
من خواهرم اینا رو میز غذا نمیخورن چلی دخترش داره و خیلی راضیه بچه رو صندلی باشه راحت و بی دردسر غذا میخوره بیرون و پارک و باغ هم میره صندلی رو میبره خیلی خوبه
ببین الان اونایی ک دارن میان تعریف میکنن ک بگیر
اونایی ک ندارن میگن نگیر
ولی بنظرم اگر رو میز غذا میخورین واجبه بخری
من بشدت پيشنهاد ميكنم دختر من همش تو صندلى ميذاشتمش كنار خودم موقع آشپزى كنارم بود موقع غذا خوردن الانم كه دو سالشه هنوز دارم استفاده ميكنم ازش
من که خیلی استفاده کردم برای پسرم
کسایی که ندارن غالبا میگن خوب نیست و استفاده نمیشه
پنج شیش نفر از ادمای دور من دارن و بشدتتت راضی هستن و منم قطعا میگیرم
به نظر من که کاربردی ترینه
ولی خوب بعد از ۶،۷ ماه قابل استفاده هست
من خریدم
اگه خودتون رو میز غذا میخورین حتما بگیر ولی اگه رو زمین میخورین نخر
اگه دائم روی میز غذا میخورین بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.