من یه طرف نیست دقیق رو نافم خودشو سفت میکنه
به نظر من که نه سردشه نه انقباض
میل و انتخابشه که بره اونجا 😁
به دکترت بگو ببین چی میگه بهت به من ی قرص دادن کلا گفتن ضد انقباض ولی انگار اون جمع شدن واسه همه هست من الان قرصم میخورم بازم خودشو جمع میکنه میگن اون پوزیشن حس امنیت میده بهش و دوستداره ولی دکترم میگه جاش تنگه میخواد جا بازکنه و بازم از اون قرص بخور شمام بگو ببیت چی میگه بهت
انقباض خیلی دردش بدتر از قلنج کردنه
قلنج کردن انگار خودشو جمع کرده یه گوشه فقط همون گوشه درد میکنه خم راست بشی درد میگیره
انقباض انقد دردش زیاده که نمیتونی اصی خم و راست بشی بد بیشترشیکمت هم درد میکنه مث قلنج نیس
اذیت کاری...
مال من که تو پهلوعه کلا خودشو که سفت میکنه از درد میمیرم 😂 ولی دکتر گفت طبیعیه ممکنه گرسنه باشه مثلا
شایدم هیچیش نباشه خوشش بیاد فقط
برای منم این کارو میکنه.
نازش میکنم شکمم و یکم ماساژ میدم ول میکنه
هیچی به نظرم بازی میکنه دیگه فعلا جاش تنگ نیست بزار آزاد براخودش بچرخه😅چند هفته دیگه که جاش تنگ شد دیگه ازاین شیطونیا نمیکنه
هیچی طبیعیه واسه منم اینکارا رو میکرد روزی ده بار ، الان کمتر شده خیلی
شما الان دکتر تون کیه عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.