۱۵ پاسخ

از هفته ۱۸، ۲۰ به بعد
چون اندازه رحم بزرگتر و وزنش سنگین تر میشه و به دوتا رگ که یکیش پشته یکیش پهلوی راست و برای خونرسانیه جنین و خودته فشار میاد.
حالا باز خودت هم یه سرچی بکن

۲۰ هفته عزیزدل

وقتی سه ماه اولت تمام میشه وارد سه ماه دوم میشی دیگه باید به پهلو خوابید

ولا هر جور دوست داری بخواب فقط ماه آخر چون زیادی سنگینی باید ب پهلو بخوابی برای اینکه نفس تنگی نگیری

به من دکتر گفت تا ۲۰ هفته پوزیشن خواب مهم نیس

حتما که نباید کلا به پهلوی چپ بخوابی
بهتره که به پهلوی چپ خوابید
مامانای ما از این چیزا میدونستن ؟؟؟
انقد الکی استرس نداشته باشید

من ۲۴ هفتم هنو رو کمرم میخوابم 😑😐

از سه ماه دوم به بعد یعنی ۱۳ هفته به بعد نباید به شکم بخوابی
از ۲۰ هفته به بعد فقط به پهلو
ولی من هنوز گاهی اندازه پنج دقیقه به پشت میخوابم چون واقعا کمرم درد میگیره و دکترم گفت اشکال نداره اندازه ۵ دقیقه ولی ماه آخر کلا دیگه نباید به پشت بخوابی و بیشتر هم پهلو چپ

هفته ۲۰

از همون اول خواهر
من نمی‌دونم اینایی که میگن از ۲۰ هفته به بعد از کجاشون میگن

من از اول به پهلو خوابیدم

از بیست هفته

فهمیدن نداره همون از اولش به پهلو بایت خوابید

به من از اول دکتر گفت.ولی تقریبا بعد انتی دیگه سعی کردم رعایت کنم

از بعد سه ماهه اول دکتر من گفت

سوال های مرتبط