عزیزم بستگی به شهری داره که توش زندگی میکنی اون ماه از فصل تابستان تا چه حدی گرم یا تا چه حد خنک و با توجه به اون لباس بگیر
بنظرم ازسایر۰تا۳ماهگی بگیردو دست ۵تیکه بعدتوپاییزم بروباخودنینیت بخر
چون مشخص نیست که بچمون تپلی یاریز😃مال منم مردادهست نظرشخصی خودم این هست به حرف بقیه هم گوش نده.خانواده شوهرم میگن اگه جنسیتش رو میدونی به مانمیگی بروحداقل لباس زمستونی روالان بخر،😃ولی گوش نمیدم به حرف شون😂😂😂😂
تو سه چهار ماهگی نیازشون میشه لباس گرم ایشالا
بچه منم مرداد بدنیا میاد انشالله،،من فعلا لباس معمولی گرفتم تا وقتی ک هوا سرد شه و لباس زمستونی بخرم واسش
واسه منم شهریور میاد ایشالله ولی من میخوام هر دوش رو بگیرم اما واسه من بیشتر به مهر میخوره چون تقریبا اواسط شهریوره ولی خب مهرم همچنان هوا گرمه والا امسال تا آبان گرم بود
من اولشو اينجورى درنظر ميگيرم ك قرار نيست بيرون ببرمش و هواى خونه هم واسش معتدل ميكنم
منم اخر مرداد🫠 لباس روزمره بگیر براش معمولا تا ماه اول که تو خونه هست بچه و هوا هم گرمه بعدش هوا رفت رو به خنکی میتونی متناسب با اندازش براش سفارش بدی.
بستگی به هوای شهرتون داره
بچه منم مرداده ما جنوبیم که حتی تا آذر هم خیلی گرمه
تا شهريور اينا ك تو خونه اى ديگه هواهم خوبه لباس تو خونه بگير ب بعدشم ك پاييزي ميشه
منم تو این فکرم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.