۵۱ پاسخ

۲۶ مردا از منو زده ولی من سزارینم

۲۵مرداد

من نمیدونم چرا همه چیم میافته تابستون

منم ۲۶ مرداد😅

وای خدا کنه برقا رو قطع نکنن که گرمای بندر آدمو ذوب میکنه😢

واسه من زده ۲۵مرداد

منم چون سزارینی هستم میفتم همین حدودای شما

۱۱مردادبه امیدخدا

۵/۵.

من زده ۱۶ مرداد
ولی ۱۰ روز زودتر همیشه زایمان میکنی
اگر میشد خوب بودا
1405/5/15
1405/5/5 اینجوری باشه😍

من ۵ شهریور
تهران خیلی گرمه

من24مرداد

برای منم همه حا زده ۱۵ مرداد ولی میخوام سزارین شم احتمالا رودتر بیوفته

۲۴ مرداد

منم ۲۶ مرداد

من ۱۴ مرداد

برا منو همه جا زده ۵مرداد

بچهامون چی بزن 405/5 😂😂داداشم میگه نمیشه با بچت سرت کرد اون واس خودش یه ۴۰۵😂😂😂😂

از۱۸مرداد تا ۲۴مرداد تو سونوهام میزنه و یک هفته هم عقب و جلو داره

من زده ۲ مرداد ولی سزارینی ام تو تیر میوفته

من گهواره زده۲ شهریور
ولی سزارینم و میوفتم مرداد
ولی دکتر نگفته چند مرداد

من اولش نوشتن ۵ مرداد بعد شد ۱۱ مرداد🥺

وای واس منم زده 22مرداد
همه ک میگن گرمه از الان فکرم ب زایمان و گرما ایناسات

۱۸ تیر اما سزارینم زودتر میشه🥰

۲۰ مرداد 😍😁

منم ۲۵ مرداد

من ۲۷مرداد میشع♥️😍

برا من زدن ۱۶مرداد😍ولی خب سزارینم اوایلش می افته

انتظار نداری ک ب بچه ی روزه تاپ شورت بپوشی! باید ی بلوز شلوار بپوشه

من انتیم ۱۰مرداده

میشه بگیدچجورمیشه حساب کردتاریخ زایمانو؟؟؟منم سزارینی هستم

منم ۲۴مرداد زده ولی چون عمل میکنم دو هفته زودتر میشه انشالله

دقیقا چله تابستون میزای عزیرم🤣

من ۲۱مرداد هستم..

من ۱۵ مرداد

1مرداد

۲۵ مرداد

من 9 مرداد خداکنه بشم 5.5

من ۲۵ مرداد. سزارین میفته زودتر

من ۴ مرداد هست

آخی خودم ۲۶ مرداد تولدمه 😂😍

من ۸مرداد

منم‌ اوایل مردادم

برا من زده ۲۷ مرداد😍😍 نزدیکیم به هم پس

من ۲۶ تیر زده ولی چون سزارینیم زودتر میشه
اره هوا گرمه اونموقع

منم زده ۲۴مرداد

من طبیعی ۲۲مرداد ولی سزارینم جلوتره

منم ۲۶ مردادم

من ۱۸ ۱۹ مرداده زایمانم
دخترم ۲۱ خرداد دنیا اومد ب شدت گررررم

من چون دوقلو دارم مردادی میشم
هوا که گرمه بهترررر لباس بلند راحت بپوش

من تاریخمو زده ۸ مرداد ولی احتمالا سزارین شم و بشه اخر تیر

سوال های مرتبط