۷ پاسخ

اگه طبیعی باشی احتمالش هست
ولی سزارین نه

اگه ۱۰ مرداد زده
بچت ۲۸ تیر اینا بدنیا میاد

اخی تولد همسر منم ۱۰ مرداد
پدرشوهرم ۱۵ مرداد
و نی نی زده ۱۳ مرداد
خیلی دوست داشتم مثل پدرش مردادی باشه و کلااا شبیه باباش بشه

برای منم انتی ۱۵ خرداد آنومالی ۱۲ زده
تولد همسر م ۲ خرداد هستش یعنی میشه انداخت

طبیعی شاید بشه ولی سزارین یه هفته جلو تر میفته

۱۰ مرداد ۴۰ هفته ای
اگه سزارین باشی که دو هفته زودتر هست
اگه طبیعی باشی که دست خودت یا دکترت نیست

اگر سزارین باشی که نمیشه و زودترم به دنیا میاد، ولی اگر طبیعی هستی میشه

سوال های مرتبط