منم مردادم
من مردادم و دنباله توصیه
منم مردادی
تا دلت میخواد لباس تابستونی برای خودت بگیر که دو نفسه بشی و گرما اذیت میشی
به نظرم همش لباس خنک برای بچه نگیرین چون اون موقع کولر ها روشنه و نمیشه که گرما بخوریم بعد بچه سرما میخوره
منممردادم
منم ۲۷ مرداد تاریخ تقریبی زایمانمه
ولی کسانی که تجربه دارن میگن تا اون موقع نمیمونی و زود زایمان میکنی مثلاً اوایل مرداد
میخوام طبیعی زایمان کنم دیگه تاریخش بستگی داره به خود نی نی
منم مردادم اگه بچم عجله نداشته باشه زود تر بیاد
منم مردادم
پسرم مردادی بود.زیاد جاشو گرم نگیر لباسم خیلی زیادتنش نکن لباس زمستونیم ازالان نخر بزار همون موقع مناسب سایزش بگیر
من مردادم
سیسمونی فروشی ها گفتن لباس پاییزی و زمستونی بابد بگیری
من اگه شما توصیه دارید بهم بگید بارداری اولمه یه مامان بی تجربم 🥲
منننن
منم مردادم🥰
من مردادی ام هیچ توصیه ایی ندارم😂
من مردادم تازه اونم تو اهواز همش میگم خدا بخیر کنه دمای اینجا تو مرداد اصلا زیر ۶۰ درجه نمیاد با شرجی فراوان🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
به آیدی روبیکام پیام بده مادرای هم هفته گروه بزنیم parnaz14004
واسه اونموقع ک بدنیا میاد یه پتوی سبک بگیر
منم مردادم هیچی تجربه ندارم زایمان اولم توی زمستون بوده الانم تابستون نمیدونم چی لباسی واسه بچه ام بگیرم چه لازم دارم
من خرداده زایمانم
من مردادی حاضر🖐️😃
من 🙋♀️ والا بچه اولمه همین ک جون سالم از زیر زایمان به در ببرم باید خدامو شکر کنم😂😕 هیچ توصیه ای ندارم اگه شماها دارید به منم بگید
منم مردادیم🫠
لباس تابستونی نخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.