من اوایل مرداد طبیعی …ولی چون سزارین میخوام اخر تیر میشه
من ۱۹مرداد🥰
طبیعی واس من زده ۲۸مرداد،احتمالا وسطای مرداد بشه برای سزارین به امید خدا
من 😍😍😍😍
من 😍
من
انشالله ۵/۲۵
برا من تقریبا ۷ ام تا ۱۰ ام مرداد💙🥺
پسر من
من اگر زایمان زودرس نشم
اواخر مرداد میشه مال من
20مرداد
منم مرداد ماه 😍
پسرناز من مرداد ب دنیا میاد ازوقتی که فهمیدم مرداد ماهیه عاشق ماه مردادشدم 🩵🧸
منم ۲۲ مرداد 😁
پسرمن اواخرمرداددنیادمیاد
منم وسطای مرداد انشاالله
من من
انشالله ۵/۵ خدا بخواد 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
من🤗🤗🤗
یا اوخر مرداد یا ۱ شهریور 😅
من بیست ویک مرداد
من 😍
منم اواسط مرداد خدا بخواد
من پنج مرداد به دنیا میاد انشالا
۲۰مرداد
من🤭.
من 😍
من اواسط به امیددخدا
نی نی قشنگم انشالله وسط مرداد میاد
اواخر تیر به دنیا میاد ان شاءالله
من ☺️
من اوایل مرداد میشه به احتمال زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.