مامانا کیا کوچولوشون مرداد ماه به دنیا میاد؟؟
فرزند پروری

۳۱ پاسخ

من اوایل مرداد طبیعی …ولی چون سزارین میخوام اخر تیر میشه

من ۱۹مرداد🥰

طبیعی واس من زده ۲۸مرداد،احتمالا وسطای مرداد بشه برای سزارین به امید خدا

من 😍😍😍😍

من 😍

من
انشالله ۵/۲۵

برا من تقریبا ۷ ام تا ۱۰ ام مرداد💙🥺

پسر من

من اگر زایمان زودرس نشم

اواخر مرداد میشه مال من

20مرداد

منم مرداد ماه 😍

پسرناز من مرداد ب دنیا میاد ازوقتی که فهمیدم مرداد ماهیه عاشق ماه مردادشدم 🩵🧸

منم ۲۲ مرداد 😁

پسرمن اواخرمرداددنیادمیاد

منم وسطای مرداد انشاالله

من من
انشالله ۵/۵ خدا بخواد 🤲🏼🤲🏼🤲🏼

من🤗🤗🤗

یا اوخر مرداد یا ۱ شهریور 😅

من بیست ویک مرداد

من 😍

منم اواسط مرداد خدا بخواد

من پنج مرداد به دنیا میاد انشالا

۲۰مرداد

من🤭.

من 😍

من اواسط به امیددخدا

نی نی قشنگم انشالله وسط مرداد میاد

اواخر تیر به دنیا میاد ان شاءالله

من ☺️

من اوایل مرداد میشه به احتمال زیاد

سوال های مرتبط