۷ پاسخ

دوقلوهای خواهر من ۷ماهه دنیا اومدن
الان ماشالله ۱۱سالشونه
بچه نارس سخت هست ولی الان اینقد علم پیشرفت کرده و امکانات هست که مشکلی پیش نیاد

به هرچی فکر کنی میاد سراغت عزیزم مثبت فکر کن

هشت ماه ک خدایی نکرده بچه دنیا بیاد فقط باید معجزه بشه ک زنده بمونه اما شیش و هفت فکر کنم یک یا دو ماه تو دستگاه و بعد شاد و خرم میرید خونتون بعد ای فکرا چیه اصلا میکنید

۲۹هفته به بعد دکتر گفت مشکلی پیش نمیاد میمونه

شما علاعم خطر داشته باشی امپول ریه برات تجویز میکنه دکتر بدنیا میاد میره دستگاه

منم گاهی این جور فکرا میاد سراغم اما ان شاءالله سرموقع به دنیا میان گلم

وای نگو من دارم روانی میشم از این فکرا😣

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری