فردا ازمایش قند دارم سخته؟توصیه ای چیزی دارید

۶ پاسخ

شانس من رفتم آزمایش دادم قندم بالا بود رفتم متخصص انسولین بهم داده😕😥

اصلا اونجوری که وحشتناک جلوه میدن نیست به خودت تلقین نکن راحته فقط معطلی داره و اینکه چون مدت زیادی ناشتا میمونی شاید اذیت بشی همین

من ک بالا اوردم
دیگه قند دو ساعته دادم بجاش

با اب سرد مخلوط کن خوشمزه م هست منم گفتم توروخدا یکی دیگه بدید بخورم بهم چسبید

از ساعت ۱۲ به بعد دگ چیزی نخور
۸ ساعت باید ناشتا باشی صبح آزمایش خون بدی
بعدش سعی کن دراز بکشی بعد خوردن شربت حتما دراز بکش به چپ بخواب که حالت بد نشه بعد از خون گرفتن یکدفعه از جان بلند نشو اگر دراز بکشی به چپ هیچی نمیشه تا آخرش

با آب سرد مخلوطش کنی سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری