فردا ازمایش قند دارم چه توصیه ای دارید که قندم خوب نشون بده

۵ پاسخ

حقیقت رو باید نشون بده پس مثل همیشه باش

توصیه ای ندارم وقتی قند داخل خون باشه مشخص میشه نداشته باشم‌ک باز مشخص میشه کاری نمیشه کرد تو یروز کاری کنی قندت خوب نشون بده😁

برنج و نون اگه میتونی نخور یا کم بخور من شیرینی جات هم نخور چون اینا الکی بالا نشون میده روتین خودتو داشته باش

هیچی از شب ساعت هشت /هشت و نیم دیگ چیزی نخور تا صبح بشه ده ساعت
شام هم چیزای شیرین نخور
یه چیز معمولی بخور
شیرینیجات هم ترجیحا مصرف نکن
چون یبار من خوردم تا صبح هضم نشده بود قندم بالا نشون داد

شب شام سبک بخور امروزم زیاد شیرینی جات نخور

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری