فردا آزمایش قند دارم توصیه ای چیزی😂

۶ پاسخ

فقط بعدش حتما دراز بکشوگرنه بالا میاری

محلول فقط شیرین توی پنج دقیقه بخور لیوان ببر یا یکبارمصرف بریز داخلش و برو بالا فقط خودت اماده کن جوجه ات قرار صبح کلی برقصه برات و مثل ماهی بره و بیاد 🤣🤣

بعد از اینکه محلول رو خوردی با گوشی کار نکن

محلول با اب یخ مخلوط کن مزه اش هم بد نیست مث شربت
بعد خوردنش هم اگ بتونی تو ماشین درار بکشی خیلی راحت زمان میگذره
و اصلا سخت نیست
فقط چون تایم طولانی اونجایی ممکن خسته بشی

راه نرو فقط محلولو خوردی بشین بزار زمان بگذره
محلولشم خوشمزس پنج دقیقه ای سر بکش تموم شه بره بعد نینی واست بندی میره🥹😂
ایشالله این مرحله ام به سلامتی بگذرونی بره

شنیدم با آب سرد و یخ اون محلول رو قاطی کنی راحت تر میشه خوردش

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری