۲۸ پاسخ

سونو زده 26مرداد
تودلیم پسره اسمش محمد پارسا انشاالله
قصرقند

من زده ده مرداد پسریمم هنوز اسم نداره🩵🥹

من حدودای 20مرداد میشه انشاالله.. بچم دختره.. اهواز.
اسم هنوز نداره

جوجه ی ماهم 27مرداد زده برا طبیعی اسمشم آرن داراب هستیم🥰😊

سونو زده 4 مرداد پسره اسمشم امیر علی💙
کوهدشت _لرستان

اخر مرداد
قلبم تودلیم امید زندگیم دختره
اسم هنوز انتخاب نکردم

برای من زده تاریخ زایمان اوایل شهریور اگه زودتر نشه بیفته تو مرداد بچم دختره و اصفهانم😍☺️

پسر من 1مرداد

سزارین ۵ مرداد
طبیعی ۲۰ مرداد
دختره 😍

من زده ۱۱مرداد ایشالا
پسرههه
اسمش ایشالا دایان

من ۱۶ مرداد انتی زده برام ، پسر و اسمش هم ابراهیم💙😘

انشالله 8 مرداد برام تاریخ زایمان زدن😍🩷

دخمل من 7مرداد ب دنیا میاد 😍اسمشم هنو انتخاب نشده از فریمان

دخمل من مرداد هست تاریخش برای سزارین نمیدونم شاید ۵مرداد ولی طبیعی ۲۱ مرداد 😍 اسمشم هایلین 😘❤️

دخمل ۲۶ مرداد

دخمل منم تاریخ انتی 3مرداد بدنیا میاد اسمش میخواستم دلوین بزارم ولی عمم باردار اون سه هفته زودتر اون گفته من دلوین میزارم دارم دنبال یه اسم دیگه میگردم آنیکا و رونیکا فعلا انتخاب کردم
شما هم کمکم کنید

دختر منم ۵/۱۵احتمالا تاریخ انتی بیست وپنجم هستش ولی دکتر گفت نهایت سی وهشت هفته دیگه چون سزارینی هستم

پسره و15 مداد انشالله آذربایجانشرقی

من انشالله 15 مرداد

پسر من دایان ۱۶ مرداد به دنیا میاد😍👼از تهران

علیرضا سه مرداد به دنیا میاد 🥰

سلام عزیزم تاریخ دادن ۵مرداد💓نی نی نیم دختره

دخملی من🩷 ۱۱ مرداد به دنیا میاد🥺 اسمشم تینا🤍🎀

من اولای شهریور میاد

گل پسر من قراره ۲۹ مرداد به دنیا بیاد اسمشم هنوز یه رازه😁

دختر من احتمالا ۲۴ـ۲۵ مرداد به دنیا میاد، سزارینم

طبق انتی به من واسه۵/۵/۵ تاریخ دادن 😅
امیدوارم دکتر همکاری کنه همون روز سزارینم کنه وپسر کوچولوم دنیا بیاد

دخمل من ۸مرداد تاریخ دادن بدنیا میاد😍اسمش پناه🧿🩷 بجنورد

سوال های مرتبط

مامان شمامه مامان شمامه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌وسوم بارداری