من همین امروز خریدم عکسشم میزارم چهارپنج ها از دوستامم خریدن و خیلی استفاده میکنن و راضین
جالب اینه اونایی که نخریدن و استفاده نکردن میگن کارایی نداره
وقتی استفاده نکردی چجوری میدونی کارایی نداره؟؟؟
من تازه یکماهه خریدم و چقد پشیمونم ک از روز اول نخریدم خیلی خیلی خوبه
چی هست؟
من گرفتم خیلی راضی ام
معمولی بخر
من دستی خریدم معمولی
اطرافیان من با دستی کارشونو راه انداخته. دوست ندارم خیلی وسیله برقی ب بچه باشه
من اصلا ازش نتونستم استفاده کنم بچشم نمیزاشت همش با گوش پاک کن تمیز میکردم😐
اوایل چون بچه خیلی حساسه استفادت نمیشه درواقع با نمونه سادش بهتره انجام بدی
بعدا ک بزرگ تر شد اره استفادع میشه چون بچه نمیزاره دیگ پوار دستی بزنی هی سرشو تکون میده برقی خوبه یدیقه میکشه بیرون
من از یکی شنیدم که بچش اصلاااا اجازه نمیداد که بینیشو با پوار دستی تمیز کنن
بعدا رفت برقیشو خرید
ولی اگه میخوای برقی هم تهیه کنی باید از مدلای خوبش باشه که سر سیلیکونش بچه رو اذیت نکنه
من معمولی گرفتم ،بنظرم هزینه الکیه برقی خریدن
برقی نباشه چی میشه بنظر منم الکیه همون معمولی خوبه
تا جایی که من از اطرافین دیدم هیچ کارایی نداره
من گرفتم بنظر چیز خوبی میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.