سلام خانما پوار بینی برقی بگیرم یا عادی؟

۴ پاسخ

من که برقی گرفتم عادیش سخت میشه بنظرم

پوار برقی بگیرین، معمولیا اصلا کارایی ندارن ولی برقیا عالین

پوار عادی از اونا که شبیه بیمارستانیاس بگیر ، برقی خوب نیست

سوال منم هست
دوستم بچش۷ماهشه میگه اصن بچم اجازه نمیده براش بزنم منم موندم بخرم یا نه 😕

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی