۳ پاسخ

خیلی کاربردیه
من دستی دارم

ضروری که هست، اول دستی بگیر ، اگر نتونستی کارو دربیاری برقی بگیر، مدلی هم هست که یه لوله مکشی داره، بچه من انشالله صفر تا ۶ ماهش بهار و تابستونه خیلی احتمال سرماخوردگیش بالا نیس

آره واقعا کاربردیه
.برقیش بهتره

سوال های مرتبط

مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گرشا مامان گرشا روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری