شیر دوش
شیردوش دستی یا برقی بعد زایمان کاربرد داره؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

برقی بهتره ولی بنظرم اول ادم باید دستی بگیره ببینه اصلا شیر داره خوب که نیاز به دوشیدن باشه بعد هزینه کنه براش
بعضیا متاسفانه شیر خوبی ندارن که بخان بدوشن
البته این نظر شخصیه منه 🙃

برقی بهتره چون اگر شیرم نداشته باشی باعث به جریان آوردن شیر میشه

من نخریدم فعلا گذاشتم بعد زایمان شاید اصن نتونستم شیر بدم. اگه تو بیمارستانم لازم شد میگم از داروخونه همونجا یدونه فعلا دستی بگیرن تا بعد برم برقیشو بگیرم.

برقی بهتره

صدردصد برقی
دستی اولش بیشتر آدمو زخم میکنه

ف کنم برقی بهتر باشه

من دستی دارم خوبه ولی اگه میخوای راحت باشی برقی بهتره
من گهگاهی میخوام برم جایی میدوشم که مادرم بهش بده دستی جوابگوعه

صددرصد برقی

میگن شیر اول چون اغوزه خیلی سخت میاد ...اگه تو بیمارستان برقی داشته باشی کارت خیلی راحت ترع جریان شیرو راه میندازه حداقل اولش برات

برقی عالیه البته پرتابل بگیر که بتونی به کارات برسی
برقی معمولی همش باید یه جا بشینی

منم چون سینه هام پرتزه باید ببینم شیر می تونم بدم یا نه. اگه اوکی بود تو بیمارستان، به همسرم گفتم سریع بره از سیسمونی که می دونم شیردوش برقی داره برام بگیره بیاره بیمارستان. شما هم همین کار رو بکن. بعضی ها شیر ندارن منن که یکم ریسکم بالاتره برای شیر نداشتن.

من دستی کیکابو گرفتم
اگه خیلی استفادم شد میرم برقی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی