۷ پاسخ

من ک اولمه ولی سوهان برقی گرفتم براش چون حس میکنم راحتره

من شوهان برقیو رو دست خودم امتحان کردم وقتی به گوشت میخوره وایمیشه خیلیم نرم سوهان میکشه بی خطره ولی هنوز برا بچه امتحان نکردم

هردو برقی گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم ببینم چجوریه.
پوار برقی یه مکش ضعیفی داره بنظر خوب میاد

ناخون گیر من برقی گرفته بود دوستم اومد خونمون دید برقیه گفت برا دخترشم ازبرقیا گرفته بود اصلا خوب نیستن ناخونو ضعیف می‌کنه کامل نمیکنه بردم پس دادم

یه ناخون گیر کوچیکه خیلی خوبه راحت ناخوناشو برمی‌داری. هیچوقت از ته برندار بذار یه کوچولو ناخن داشته باشه. برا بچه اولم اصلا دچار نداشتم

جفتش دستی

من هردورو با دستی راحت بودم

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی