مامانای با تجربه سوهان برقی خوبه یا ناخنگیر؟؟؟

۶ پاسخ

ناخنگیر بهتره

من جفتش رو دارم، خواهر شوهرم خیلی از سوهان برقی راضیه استفاده میکنه دیگه خریدم اون رو هم

ناخن گیر

من سوهان برقی گرفتم دختر داییم استفاده میکرد برا بچش خیلی راحت بود

سوهان برقی خیلی بهتره

من هر دوتاشو گرفتم اما فکر میکنم با برقی راحت تر میشم

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی