سوهان برقی به درد میخوره یا ناخن‌گیر بگیرم؟

۱۳ پاسخ

سوهان برقی عالیه

قیمتی زیاد فرق ندارن
من سوهان برقی گرفتم یه سرش سوهانه یه سرش ناخنگیر
ولی خودمم یه ناخنگیر کوچولو دارم اونم گذاشتم براش

اولاش با قیچی و سوهان باید ناخن رو گرفت بعدتر همون ناخن گیر الکی هزینه نکنید

من ناخنگیر میگیرم

اکثرا سوهان برقی میخرن کار باهاش راحت تره

من پرس و جو کردم اکثرا گفتن ناخن گیر بهتره

عزیزم ناخن گیر چون یه سری جاهای ناخنو تیز میگیره و شاید ما متوجه نشیم و اون موقع بچه میتونه صورتشو چنگ بندازه و زخم کنه اما با سوهان اون قسمتای تیز رو صاف میکنی و راحت میشی

من سوهان برقی چیکو گرفتم،به نظرم مارک چیکو زیاد جالب نیست،اما کار راه انداز.فکرکنم باز باید با ناخن گیر ،ناخن بچه رو بگیری،با سوهان برقی،فقط تیزیشو برطرف کنی،اخه ناخنا منو فقط سوهان کشید،کوتا نکرد

دوتاش خوبه من سوهان هم خريدم راضي بودم

من ناخنگیر گرفتم

من سوهان برقی گرفتم چون انگشتای بچه کوچولویه میترسم بعد با ناخن گیر بگیرم

من سوهان برقی گرفتم امیدوارم ک بدردم بخوره

من ک سوهان میخام بخرم

سوال های مرتبط