هیچکدوم استفاده نمیشه چون
من دستی داشتم خیلی استفادم شد و میشه بااینکه پسرم ۸ سالشه 😂مریض ک میشه براش اسپری بینی میزنم بااین تخلیه میکنم راحت میشه
شاید باورت نشه یه سریا واقعا خیلی به دردشون میخوره یه سریا مثل من اصلا استفاده هم نکردم نو نو از بچه اولم موند
بر من هیچ کدوم کارایی نداش
خودم و اطرافیانم دستی گرفتیم
برند چیکو بگیرید خوبه
درکل زیاد استفاده نمیشه مگر اینکه بینی نینی کیپ باشه و مجبور شی برا تخلیه و تنفس راحتش استفاده کنی
من برای دختر اولم استفاده میکردم بعد یه دکتر باتجربه بهم گفت اصلا استفاده نکنین
نه دستی نه برقی
من برقی گرفتم دستی زیاد کارایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.