۵ پاسخ

بهترین چیزه هم برقیش هم دستیش من دخترم سه سال و نیمه شه هنوز پوار میزنم بینیش اگه کیپ باشه

منم همینو میخام بدونم..اصلا پوآر بینی استفاده میشه یا نه نگرفتم هنوز

من برقی گرفتم نمی‌دونم خوبه یا نه

من نگرفتم میگن استفاده نمیشه

وای نکن اینکارو عذاب بچس
بجاش قطره بریز فشار بده خودش میاد
یا اب بزن میاد خودش

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد