پوار بینی برقی بهتری یا ساده؟

۶ پاسخ

برقی بهتره

ساده۰ برقی بچها میترسن

من ساده گرفتم خوب بود
موقع سرماخوردگی و اینا
فک نکنم نیاز باشه هزینه کنی برای برقی

منم نگرفتم

من دخترم خریده بودم اصلا استفاده نشد

میگن استفاده نداره من نخریدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی