۵ پاسخ

من پوار یدونه دستی گرفتم برای وقتی میبرم حموم فقط یا خدایی نکرده اگه بالا آورد تو دماغشو خالی کنم چیزی نمونه خیلی شنیدم به مخاط آسیب میزنن منم ترسیدم راستش

پوار برقی واسه منم مدلی هست که کاربر نگین گذاشته
و شیردوش برقی مام کوزی مدل m5

حتما پوار برقی بگیر
شیردوش برقی مدل پرتابل my375 اگر اشتباه نکنم
پوار هم این

تصویر

چرا میخای بخری ؟مگه چقد میخای استفاده کنی اصلا استفاده میشه؟
من سر دختر اولم هم بیمارستان داشت گفتن میخای اول استفاده کنی باز بشه شیر بیاد بیا منم همون یه بار استفاده کردم و تموم...
واسه دختر بعدیم استفاده نبود اصلا
این توراهی هم که هنوز نیومده

پوار ک دستی گرفتم برقی نیست
شیردوش برقی بریسک خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری