۷ پاسخ

گهواره میانگین رو میزنه ممکنه یه بچه کمتر باشه یه بچه بیشتر

گهواره یه حد استاندارد و نشون و میده حالا یکی بچش تپلی تره یکی لاغرتر قرار نیست برای همه یکی باشه

عزیزم همه که وزن بچشون یکی نیست یکی کمتر هست یکی بیشتر

من پسر اولم دقیقا با وزن گهواره جلو میرفت .۳۹ هفته و ۳ روز ۳۲۰۰ بدنیا اومد

اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

نه الکی نیست..وزن تقریبی و نرمال زده یه بچه ممکنه کمتر باشه وزنش یه بچه ممکنه بیشتر باشه وزنش،اصلا نباید مقایسه کنی.خطاهای سونوگرافی ام باید درنظر بگیری.بعدشم زیر۳۲ هفته وزن واقعا مشخص نمیشه.معمولا اون موقع میرن سونو رشد که اگر خیلی کم وزن بود خونرسانی اینا بررسی بشع.منکه دکترم شکممو نگاه کرد گفت وزن بچه خوبه.۳۲ هفته فرستادم سونو وزن.وزنشم نرمال بود دقیق وزنی که گهواره گفته همون بود

منم فکر میکنم گهواره کم میزنه
آخه وزن کوچولوی منم بیشتر وقتا مثل گهواره بوده ولی دکترم میگه کوچولوعه

سوال های مرتبط

مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری