اره تو سن بچه ی شما کلا با روغن زیتون میپختم .ولی الان شکمش خوب کار میکنه دیگه روغن مایع میریزم
یادم میاره🥲
اره
چندقطره میریزم
بله من چون کره نمیتونه بخوره
بله روغن زیتون فرابکر باید حتما باشه
من کره زدم
ولی خب اسهال شد دوباره حذفش کردم😅
دکتر گف بخرم براش
بله روغن زیتون و کره استفاده میکنم فقط
من کره میزنم
اره گلن
من دو روزه شروع کردم. خیلی خیلی کم ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.