تو غذای بچه هاتون روغن زیتون میریزین؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره تو سن بچه ی شما کلا با روغن زیتون میپختم .ولی الان شکمش خوب کار میکنه دیگه روغن مایع میریزم

یادم میاره🥲

اره
چندقطره میریزم

بله من چون کره نمیتونه بخوره

بله روغن زیتون فرابکر باید حتما باشه

من کره زدم
ولی خب اسهال شد دوباره حذفش کردم😅

دکتر گف بخرم براش

بله روغن زیتون و کره استفاده میکنم فقط

من کره میزنم

اره گلن

من دو روزه شروع کردم. خیلی خیلی کم ها

سوال های مرتبط