۶ پاسخ

بدون درد نری بهتره ک عین جلاد زجر کشت میکنن بذار دردات شروع بشه رحمت باز بشه بعد برو

خب بگو درد دارم که بستریت کنن مثل منی اصلا دردم نمیگیره تو بارداری ...زیاد بچه بمونه خطر داره مدفوع میکنه

من از ۳۶ هفته درد داشتم هروز بیمارستان بودم میگفتم دیگه بستریم میکنن اما دردام درد زایمان نبود اخرش ۳۸ هفته زایمان کردم موقعش ک بشه دردات شروع میشه نگران نباش

میدونی چیه احتمال داره هفته رو اشتباهی گفتن چون دیدی یکی تو 38 هفته زایمان میکنه یکی 40 یکی 39 اینا نشون میده ک هفتکونو دقیق نمیگن وقت زایمان رو احتمالی میگن چون مطمئن نیسن ک

ب من گف تا هفته 41 جا داره نگران نباش بچه ها هم میدونن این دنیا ارزش نداره نمیخوان بیان

منم هفته40 زایمان کردم نگران نشو شرو میش دردت

سوال های مرتبط