آخ گفتی یکی نبود به من خر بگه بچه دار شدنت چی بود کارم سر جاش زندگیم سر جاش تفریح استراحت چرا آخه با یه بچه بد قلق هیچی نخور دیگه حالم داره از خودمو و زندگیمو و اوضام بهم میخوره
معلوم نیس مال واکسناس مال غذاهاس،یعنی من یکیو ندیدم بچه ی بی دردسر داشته باشه تو این سن
والا ماها اینجوری نبودیم زمان قدیمم اینطور نبودن بچه ها و گرنه همه ۴-۵ تا بچه نمیوردن،یکی مثل خود من که گفتم دیگه توبه،تک فرزندی میخواد خوب باشه میخواد بد ،دیگه بچه نمیارم 😄
بدقلق تر از پسر من تو دنیا وجود نداره
منم خیلی خستم از بچه داری،خداروشکر ولی واقعا منم جدیدنا خیلی به دوران قبل از بچه دار شدنم فکر مبکنم،دلم تنگ اون روزامه که چقدر بی دغدغه بودم و تمام وقتم واسه خودم بود،الان اصصصصصلا واسه خودم وقت نمیزارم،اصصصصصصصلا....انگار خودم دیگه تموم شدم...
چند وقت دیگ یادتون میره
خیلی سخته بعضی بچه ها بدقلق هستن دختر منم گاهی میفته رو گریه ول نمیکنه
ولی خوب گذراست میگذره بهتر میشن
داره دندون در میاره
بهش استامینیفون بده
دست و صورتش رو بشور
به زور چیزی بهش نده اون غذایی که دوست داره رو براش درست کن اگه شیر میخوره هم بزار شیر بخوره
همه این دوران رو رد میکنن یا رد کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.