۲۲ پاسخ

من از بچه آوردن پشیمون نیستم
عاشق بچم
ولی از حاملگی متنفرم و هر موقع زیاد حالم خوب نیست میگم عجب غلطی کردم بچه آوردم😂
حالم بهم میخوره از حاملگی

نه چون با برنامه ریزی بچه دار شدیم و چشم انتظار همچین روزی بودیم

من چون دقیقا بعد بارداریم اوضاع اقتصادی اینجوری شد یکم دلم میگیره و عذاب وجدان دارم ما شرایط مالیمون اوکی بود خودمون باهم خیلی خوب بودیم یهویی همه چی ریخت بهم

این حس کاملا طبیعی هستش ،بخاطر شرایط مملکت و هزینه ها و حجم زیاد تورم....ولی این حس رو نباید ادامه داد،چون تو روحیه خودمون و بچه اثر میذاره

من از اون ناراحت نیستم ولی گاهی میگم چرا انقدر خودخواهم ک میخوام به این دنیایه مزخرف بیارمش هیچی سرجاش نیس

نه چون ۵ساله منتظر همچین روزایی بودم

این احساسات احتمال داره برای خیلیا پیش بیاد هم به خاطر شرایط جامعه هم به خاطر هورمون های بارداری
واقعا هم عادیه
ولی وقتی ببینیش همه حس های بد میره و دنیا قشنگ تر میشه برات ،
امیدوارم زودتر همه چی بهتر بشه و حال دلت بهتر بشه

من ناخواسته باردار شدم اولش یحوری بودم الان خیلی دوستش دارم ولی دلم براش میسوزه ک میخاد بیاد تو کشوری ک همش گرونی هست دلم نمیخاد چیزی ب دل بچه هام بمونه

ن اصلا..درسته هزینه ها خیلی فشار میاره ولی راضیم..
کاریه ک باید انجام بدم..یا الان یا بعدا..پس چ بهتر زودتر تا سنم بالا نرفته..عشق کنم با بچه هام

بخاطر بچه نه چون میخواستم و ب خواست خودم بود
اما هزینه ها برای ماهایی ک بارداریم خیلی خیلی بالا رفته چه برای خرجای کوچیک و زندگی چه برای دکتر و سونو و بیمارستان و وسیله های بچه 😔حالا این ج.ن.گ و... فشارای روحی بماند
من خیلی خیلی ناراحتم ک تو این برهه زمانی بچه دار شدم

من پشیمون نیستم ولی اگه قبل جنگ باردار نمیشدم فعلاقصدباردارشدن نداشتم میزاشتم ببینم چی میشه آخه توجنگ زدن مغازمون داغون کردن کلی خسارت دیدیم الانم خریدوفروش ماشین داره ک اصلا درآمدش منوخودش دختر۵سالم بیشترنمیشه کم میاریم بایه عالمه قرض ووام انشالله خداخودش بااومدن نی نی کوچولووضعیت یه تغییری بکنه چون واقعاسخته بی پولی😔

من از وجود دخترم واقعا لذت میبرم اما نسبت به به دنیا آوردنش عذاب وجدان دارم‌ و پشیمونم

من فقد بخاطره این جنگ لعنتی میگفتم کاش بچه دار نمی‌شدم تو این اوضاع استرس بچه داشته باشی خیلی بده

اینکه بگی اصلا دروغه یه وقتایی منم خیلی فکر و خیال و استرس آینده اش میاد سمتم اینکه میتونم از پسش بربیام یا نه میتونم مادر خوبی باشم یا نه نکنه در حقش ظلم کنم نکنه بعدها بگه شما که اوضاع رو میدیدید چرا منو بدنیا آوردید تمام این فکرا باعث میشه لحظه‌ای پشیمون شم

ن خداروشکر دوتا بچه هامم جیگر گوشمن
هرچقدم گرونی باشه از بچه پشیمون نیستم بانیاوردن هم توفیقی تو حالم نمیکرد حداقل امیدم بچه هامن

نه نشده
هزینه های من الان خیلی بیشتر از ی بارداری ساده ست و به خاطر مشکلی که برام پیش آمد زیر نظر سه تا دکتر با سه تا تخصص جدا هستم ماهانه هرکدوم سونو و آزمایش جدا مینویسند و منم بیمه تکمیلی نیستم
ولی با دیدن پسرم و هر تکون بچه تو شکمم دلم برای جفتشون غش و ضعف می‌ره😍

هزینه ها زیاده ولی پشیمون نیستیم با خواست خدا نمیجنگیم یکماه بعد عروسیم باردار شدم خدا خودش داده خودشم مواظبشه

نه اصلا چون براش خیلی سختی کشیدم خدا خودش کمکمون میکنه

من خودم پشیمون میشم ولی شوهرم میگ ب این چیزا فکر نکن مگ میخوای خرجشون بدی 😐😂

اصن ببینیش ب هیچکدوم اینا فکرنمیکنی

بعضی اوقات ولی کاریه ک شده نمیشه کاریش کرد🤦🏻‍♀️

نه چون خیلی سختی کشیدم و خرج کردم براش

سوال های مرتبط

مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد