تو طبیعی هروقت بچه همراهی کنه دیدم بعضیا ۳۶ هفته درد زایمان داشتن نوزاد هم کامل بوده دنیا اومده تو طبیعی از 35 هفته باید احتمالشو داشته باشی
برای امپول فشار بله
نه از ۳۸ هفته تا ۴۰ هفته درد میگیره مگه مشکلی پیش بیاد زودتر یا دیرتر بشه
نه از ۳۸ هفته به بعد میشه بستگی داره
منم دوسدارم طبیعی زایمان کنم ولی مثل سزارین زودتر بشه دوهفته😅
نه بستگی داره کی درد بگیره ، یا کیسه آب پاره بشه…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.