۹ پاسخ

صد راضیم
اصلا آروم میگیره

بلههههه
وای تا ۴ ۵ ماهگی میدم
دیگه نمیدم

صدرصد

وقتی بچه بالامیاره چ رفلاکس داره چاره چیه باید بدی اروم بشه دیگه

حتما میدم

بلههههه

من ن بچه اولم دادم ن به این یکی دادم قبول نکردن

بچه اولم تا ۶ ماه دادم دومیم تا ۶ ماه میدم

من میدم و واقعا راضیم
عاشق اینم بودم بچم پستونکی بشه🥰

سوال های مرتبط